ניהול לוגיסטי של משרד, מקטן ועד גדול, הוא משימה מורכבת למדי; החל מהאלמנט האדמיניסטרטיבי, כלה במוצרי טואלטיקה ועד כיבוד קל, הכול צריך להיות מתוקתק, והרכש צריך להתבצע באופן מחושב וחכם.

 
מוצרים לקנייה אצלנו
אופיקס - כל מה שמרכיב משרד. | צילום: יח״צ

אופיקס – עד הפרטים הקטנים במשרד

הכירו את אופיקס, כלבו מוצרי משרד הנוסד במטרה להקל על הניהול השוטף של חברות. כיצד הם עושים זאת? מספקים את המענה המדויק לכל משרד באשר הוא. לחנות הממוקמת בבת ים ומבצעת משלוחים לכל הארץ, ישנה מחלקה מיוחדת עבור משרדים גדולים בתחומי ההייטק, עו״ד, וראיית חשבון, המרכזים את כל הזמנות הרכש המשרדי שלהם אצל ספק אחד. אופיקס מציעה מגוון ענק של ריהוט משרדי, מוצרי דפוס, מוצרי ניקיון, כיבוד קל, ואפילו עזרי חשיבה כמו לוחות מגנטיים, מחיקים ואינספור פתרונות נוספים. עולם שלם במקום אחד, הכי נוח והכי משתלם.

המענה המושלם למשרדים בכל גודל ותחום

אייל, בעל החנות, מכיר את התחום על בוריו, ויודע להתאים לכל משרד את המוצרים הרלוונטיים לו על פי התחום המקצועי, גודלו, וכמובן התקציב שעומד ברשותו. ״אני כאן כדי לרוץ מרתון עם הלקוחות״, הוא מספר. ״למרות שאנחנו עובדים עם המון משרדים וקהל הלקוחות שלנו גדול, אנחנו מקפידים על שירות אישי, החל משלב הצעת המחיר ועד שהסחורה מגיעה ללקוח״.

שירות 24/7

אייל נגיש ללקוחות באופן טוטאלי, זמין לענות על כל צורך בלתי צפוי או בקשה מיוחדת, 24/7. ״קרה לי שעו״ד ממשרד ותיק שאני עובד אתו מתחילת דרכי, התקשר אלי בתשע בלילה כי המדפסת הראשית שלו התקלקלה ועצרה את רצף העבודה. פתחתי את החנות ושילחתי אליהם מדפסת חדשה עם מתקין באופן מידי. אין מצב שלקוח שלי יתקל בבעיה, דחופה ככל שתהיה, ולא יקבל מענה״.

אייל חפץ בעלי אופיקס
אייל חפץ. | צילום: יח״צ

החנות נוסדה בשנת 2005 ומאז צברה מוניטין של חנות מקצועית ומובילה בתחום הציוד המשרדי, בולטת בתודעת שירות יוצאת דופן ששמה הולך לפניה. ״כבעל עסק, אני לא שוקט על השמרים. בכל שנה אני טס לתערוכות בחו״ל ומייבא את המוצרים והגאדג׳טים שהכי מתאימים לשוק החברות הישראלי, ובכלל, תמיד מתעדכן בשוק המשתנה, מה שהוביל אותי להקים את החנות האינטרנטית של אופיקס״.

 
כיסא לדוגמנא
ממוצרי הדפסה ועד ריהוט משרדי. | צילום: יח״צ

חנות האונליין של אופיקס – לנהל את המשרד במינימום מאמץ

לניסיון הכביר של אייל, שעוסק בתחום כ-20 שנה, יש חלק גדול בהצלחה של אופיקס, אולם  חנות  האונליין היא ללא ספק הדובדבן שבקצפת. באתר, מנהלי משרד ורכש וכן לקוחות פרטיים, יכולים להתרשם מקטלוג מוצרים ענק ומתומחר, המחולק לקטגוריות מפורטות, ולבצע הזמנה בלי לקום מהכיסא הנוח במשרד. בהרשמה לאתר, הם נהנים מתצוגה ברורה של היסטוריית הרכישות שלכם, כולל חשבוניות מס ועוד.

חוויית קניה אידיאלית

בשלב התשלום, פעם נוספת מתבלטים אופיקס בשירות הייחודי והאנושי שכה מאפיין אותם; ״ברגע שההזמנה מתקבלת אצלנו, אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח על מנת לוודא אותה ולבדוק באיזה צורה הכי נוח לו לשלם. רק אז מתבצע התשלום ונשלחת ההזמנה, כמובן על ידי עובדים שלנו ולא שליחים של חברת שליחויות. האתר הוקם על מנת להנגיש ללקוחות חוויה קניה מתקדמת, יעילה ונוחה יותר, אך יחד עם זאת חשוב לנו לשמור על קשר אישי ולא רובוטי״.

לוגו של אופיקס
צילום: יח״צ

אופיקס מייצגת את השילוב האולטימטיבי בין שירות אנושי ומסביר פנים של חנות משפחתית, לבין מקצועיות, מבחר מוצרים וממשק רכישה של רשת גדולה. היכנסו לאתר והחלו לנהל את רכש המשרד שלכם דרך בקלות, ביעילות ועם חיוך גדול לאורך כל הדרך.

 

אופיקס – עד הפרטים הקטנים במשרד

אורט ישראל 19, בת ים

פייסבוק

03-6566222