כיצד ניתן לחסוך בהוצאות ציוד משרדי?
חסכון בציוד משרדי הוא העיקר כאשר מדובר בהוצאות הגיוניות ושפויות למשרד.
הציוד המשרדי הוא מצרך חיוני בכל עסק אך הוא יכול להיות דרשני ולבזבז לא מעט מההוצאות השוטפות.
על כן ניתן לצמצמם בו ב-2 מישורים:
המישור המחזורי-שימורי
מישור הצריכה המוזלת
מיחזור ושימור ציוד משרדי
ציוד משרדי נמצא בסביבתנו, בביתנו הפרטי וגם במקום עבודתנו.
צריכה בזבזנית ולא מבוקרת של ציוד זה ושימוש לא נכון גורמים גם הם לנזק סביבתי עצום.
אם נקדיש מעט תשומת לב נוכל, בעזרת מספר פעולות פשוטות לבצע שימוש חסכוני בציוד משרדי, להזיק פחות ואף לחסוך לא מעט כסף.
- ניתן להשתמש בנייר צילום בשני הצדדים וכך לחסוך בחצי את צריכת הדפים. מדפסות כיום מגיעות עם האופציה להדפסה משני צדי הדף.
- ניתן לכוון את איכות ההדפסה לנמוכה ומהירה יותר וכך לחסוך משמעותית בכמות הדיו בו אנו משתמשים.
- דרך נוספת לחיסכון בנייר היא התכתבות במייל במקום שליחת מכתבים בדואר, כיום ניתן אפילו להנפיק קבלות וחשבוניות עם חתימה אלקטרונית שלכם.
- דפי טיוטה ופתקים הם מצרך מבוקש בסביבת העבודה. באמצעות שימוש בניירות שכבר אינם בשימוש או מסמכים אשר אין בהם צורך ניתן לצמצם באופן דראסטי את צריכת הנייר.
- הפרדת פסולת בפחי מחזור - נייר בנפרד, סוללות בנפרד ופסולת אלקטרונית בפח המיועד.
- חסכון בחשמל – באמצעות כיבוי מכשירים כמו מחשבים ומדפסות בשעות הלילה במידה ואין בהם שימוש וכן הלאה.
- עובדי המשרד הקבועים יכולים להשתמש בכוסות רב פעמיות וכך לחסוך רבות בשימוש בכלים חד פעמיים אשר מזהמים את הסביבה.
לאורך זמן, תיווכחו כי שימוש חסכוני / מחזורי בציוד משרדי יסייע לא רק לשמירה על כדור הארץ אלא גם על ההוצאות היומיומיות שלכם בבית או במשרד.
צריכה מוזלת של ציוד משרדי
כל משרד צורך ציוד משרדי ואם ניתן לתפוס 2 ציפורים במכה - גם איכותי וגם זול – הרי זה משובח!
"אופיקס ציוד משרדי" מציעים לכם מגוון רחב של ציוד משרדי במחירים אטרקטיביים ומתחייבים לאיכות גבוהה של מוצרים!
מבצעים, הנחות והובלות עד פתח הדלת.