ציוד משרדי למשרד רואי חשבון
משרד רואי חשבון נסמך על סדר וארגון. רואי חשבון הם בעלי משלח יד הדורש באופן הכרחי סדר ואפשרות נוחה למעקב אחר העבודה הנעשית. במשרד רואי החשבון תוכלו למצוא
קלסרים מסודרים למשעי, דפים ממוינים בניילונים, מנויילנים, כולם מסודרים ומחוצצים כחיילים. כמו כן רואי החשבון, עוזריהם ומנהלי החשבונות יושבים שעות ארוכות במשרדם ועל כן קיים
צורך בריהוט "בריא"- שולחן פונקציונאלי וכיסא מנהלים מותאם ונוח. הסדר והארגון שהם חלק אינטגרלי ממשרד רואי החשבון לא יכול היה להתקיים אלמלא העזרים הזמינים, משמע, הציוד
המשרדי הנכון.
משרד רואי חשבון יכלול ציוד משרדי מגוון כגון: שולחנות עץ, כיסאות מנהלים, ציוד משרדי ממוכן וחשמלי כדוגמת מדפסות, סורק, פקסימיליה, גיליוטינות לחיתוך ומכשירי כריכה, תיוק ואחסון.
כלי כתיבה לסוגיו הרבים, דפים, מהדקים, מחוררים, פתקאות, לוחות ושאר הציוד המשרדי המתכלה אשר מהווים חלק בלתי נפרד ממשרדים בכלל וממשרדי רואי החשבון בפרט. כמו כן מזון למשרד, כלים חד פעמיים, תושבות למיניהן ופדים בריאותיים ליד מסייעים לתפעול המשרד וממנפים את רמתו ויעילותו של משרד רואי חשבון שבפניו הזמן תמיד קצר והעבודה תמיד מרובה.
אופיקס ציוד משרדי
באופיקס ציוד משרדי תוכלו למצוא את שלל הציוד המשרדי הנדרש למשרד רואי חשבון- כלי כתיבה, מוצרי נייר, "מוצרי תיוק ואחסון, יומנים, אלבומי כרטיסים, אלפונים, מוצרי תצוגה
והוראה, חותמות, חומרי ניקוי וטואלטיקה, כלים חד פעמיים, מוצרי מזון וכיבוד, מוצרי חשמל ותקשורת, מדפסות,ציוד ואביזרים מחשב, ציוד לאריזה, מגרסות, ראשי דיו וטונרים, מיכון
משרדי, מכונות חישוב ומחשבונים, כספות וריהוט משרדי.
מדוע דווקא אופיקס?
מראשיתה הוקמה חברת אופיקס לענות על הצורך ההולך וגובר של אספקת הנדרש למשרד המודרני על ידי ספק אחד – הכל תחת קורת גג אחת. אופיקס מספקת מוצרים אמינים,
חדישים והמתאימים ביותר לבריאותכם ולמשרדכם. "אופיקס" מתחייבת לשרות ואמינות מהדרגה הראשונה, הקשבה ללקוח והבנת הצרכים שלהם. האספקה המהירה, מגוון מוצרים,
מחירים תחרותיים ויחס אישי הם שמסמלים אותנו בכל עת.
אנחנו מבטיחים לכם, שכמו משרדים רבים, גם המשרד שלכם יהיה מרוהט ומצויד בציוד משרדי מן השורה הראשונה. תיהנו!