כל אחד מאתנו זקוק מפעם לפעם לציוד משרדי, גם אם אין הוא מנהל עסק פעיל.
הציוד המשרדי הוא אחד הצרכים החשובים ביותר של המשרד הממוצע. לא משנה אם מדובר בעטים וכלי כתיבה או מדפסות וכיסאות ישיבה, ציוד משרדי הוא חשוב ועל העסק לדאוג שתמיד יהיה לו את כל הציוד המשרדי לו הוא זקוק.
מרבית העסקים בישראל ובעולם מבצעים הזמנה קבועה (שבועית או חודשית) של ציוד משרדי לפי הצורך.
ציוד משרדי כולל בין השאר מוצרי חשמל ותקשורת, ראשי דיו למדפסות, מוצרי מזון וכיבוד ועוד. כל אלה מרכיבים את השם הכולל של ציוד משרדי, כאשר לכל משרד יהיו דרישות והעדפות שונות לציוד משרדי בהתאם לסוג הפעילות של העסק, כמות העובדים ואופי העבודה בארגון.